Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.      Více informací    

  

 

  

  

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

  

  

 
Podporuje mojeID

Nejprodávanější

Cena 120 Kč
Skladem
Cena 58 Kč
Skladem
Cena 460 Kč
Skladem

Anketa

Odkud jste k nám přišli?

Vyhledávač ZBOŽÍ.cz 40% Vyhledávač HEUREKA.cz 22% Vyhledávač GOOGLE 17% OSTATNÍ 22%

Expedice zboží
Objednávky a jejich vyřízení - expedice zboží

Objednávky se přijímají nepřetržitě, po evidenci objednávky v systému obchodu obdržíte na Váš e-mail potvrzení objednávky které automaticky zasílá objednávkový systém. Pokud neobdržíte po vytvoření objednávky potvrzující email, tak se někde stala chyba.
Kontaktujte nás prosím v tomto případě neprodleně na
email: 
info(z)darky-novotny.cz, nebo na telefon: +420 474 541 176, mobil: +420 733 363 389

Nabízené zboží je z 99% skladem v našem skladě, případně v externím skladu, nebo na pobočce obchodu.
Zboží expedujeme v pracovní dny zpravidla do 24 hodin, není-li uvedeno jinak, vyjímečně, u zboží které je skladem externě, nebo u dodavatele expedujeme do 3-7 dní (o tom je kupující zákazník informován v podrobnostech u zboží, nebo v případě jiného termínu po dokončení objednávky telefonicky, SMSkou, nebo emailem). 

Termín EXPEDICE je doba nutná pro zpracování objednávky a předání k doručení přepravci. Po vyřízení objednávky obdržíte email, nebo SMSku s informací o vyřízení objednávky a předání zásilky dopravci.
Do této doby lze objednávku STORNOVAT.

POŽADUJETE-LI DORUČENÍ ZÁSILKY K URČITÉMU DNI, napište to v objednávce do poznámky a uděláme vše pro to, aby Vám byla zásilka k tomu dni doručena. Pokud by to nebylo možné, budeme Vás neprodleně informovat.

DOSTUPNOST PRODUKTŮ:
U každého produktu najdete informaci, za jak dlouho je dostupný. Ale čert aby se v těch termínech vyznal, proto drobná nápověda:
- Expedujeme do 24 hodin: zboží máme po ruce, expedujeme tentýž nebo následující den
- Expedujeme do XX dnů: zboží máme v externím skladu, zpravidla do 3-5 dnů je u nás a následující pracovní den ho odesíláme
- Dostupnost do X dnů: do X dnů k nám dorazí od dodavatele, následující pracovní den ho expedujeme
- Krátkodobě nedostupný: produkt je momentálně nedostupný a je možné, že bude opět dostupný
- Dlouhodobě nedostupný: produkt je nedostupný
Expedice do 3-5 prac. dnů (skladem u dodavatele) do 5 dnů od nás, nebo do 24 hodin přímo od dodavatele. 

STORNO OBJEDNÁVKY: -
Pokud uděláte chybu a zjistíte, že potřebujete už odeslanou objednávku stornovat, informujte nás neprodleně na email: info(z)darky-novotny.cz, nebo na telefon: +420 474 541 176, mobil: +420 733 363 389
STORNOVAT lze každou objednávku, která ještě nebyla fyzicky předáína dopravci.

Doprava a platba

Dopravu a platbu si vyberete při dokončování nákupu, v košíku s objednaným zbožím, Ceny jsou uvedeny včetně DPH:

Způsob dopravy do Možnosti platby Cena
Dopravce balíková služba GEIS - Doručení do všech obcí v ČR 30 kg Dobírkou / Převodem na účet 90 Kč
GEIS Pointosobní odběr na některém z výdejních míst v ČR 15 kg Dobírkou / Převodem na účet 80 Kč
Česká pošta - Balík do ruky, doručení zásilky do všech obcí ČR 5 kg Dobírkou / Převodem na účet 130 Kč
Zásilkovna SK - Doručení na výdejní místa Zásilkovny na Slovensku 5 kg Dobírkou 100 Kč
Příplatek za platbu dobírkou (platba při převzetí zboží)     30 Kč

GEIS Parcel - kurýrní balíková služba, je velmi vhodný dopravce pro všechny typy zásilek do 30 kg
- doručení zásilky zpravidla následující pracovní den po expedici (odeslání zásilky) na vámi zadanou doručovací adresu v ČR.

Síť Geis Point má aktuálně již téměř 500 výdejních míst v ČR a neustále roste. Geis Point je společným projektem společností Geis Parcel CZ a Mediaprint & Kapa, které mají 20 let zkušeností s balíkovou přepravou a distribucí. Balík, který vám veze Geis, můžete kdykoliv přesměrovat na vámi zvolené výdejní místo Geis Point. Provozovatel sítě Geis Parcel CZ informuje zákazníka prostřednictvím SMS o vyzvednutí zásilky u prodejce a o doručení do konkrétního Geis Pointu. Pokud si zákazník balík nevyzvedne, dostane až dvě SMS s připomenutím. V případě, že nedojde k vyzvednutí balíku během 7 dní, doručí Geis Parcel CZ zásilku zpět na adresu odesílatele. Česká síť Geis Point má téměř 500 výdejních míst pro balíky z e-shopů a stále se rozšiřuje. 

ZÁSILKOVNA - Ve spolupráci se službou Zásilkovna.cz jsme pro Vás zajistili možnost osobních odběrů u nás objednaného zboží na mnoha místech po celé České republice a na Slovensku.  

Slovensko - z cenových důvodů ZASÍLÁME pouze na výdejní místa Zásilkovny.


Jak nakupovat?

1. Vyberte si zboží.
2. Zboží vložte do košíku (kliknutím na tlačítko "Koupit").
3. Dále můžete pokračovat ve výběru zboží a nakupování.
4. Pokud již máte všechno zboží vybráno, klikněte na nákupní košík - zde si můžete prohlédnout obsah nákupního košíku.
5. V nákupního košíku si zvolíte způsob dopravy a platby. Odešlete tlačítkem Objednat a vyplníte dodací údaje.
6. Objednávku nám odešlete tlačítkem Odeslat objednávku.
7. Na Váš e-mail bude doručena kopie objednávky.


V menu na levé straně si vyberte kategorii která Vás zajímá. Po kliknutí na tuto kategorii se zobrazí nabídka zboží, kompletní nabídka zboží z této kategorie je roztříděna do podkategorií. Nyní můžete procházet nabídku a budete-li požadovat o některém z produktu více informací, stačí kliknout na název zboží, nebo na ilustrační obrázek. Zde si můžete produkt prohlédnout na ilustrační fotografii (barvy vždy nemusí odpovídat skutečnosti, záleží na nastavení barev monitoru) a přečíst si podrobnější informace k produktu. Některé produkty jsou doplněny o ilustrační video které je zpravidla poskytováno třetí stranou která je může kdykoliv změnit, zboží nemusí odpovídat nabízenému..  (Pokud kliknete u produktu na tlačítko "Koupit", vstoupíte přímo do nákupního košíku).

Pokud jste si vybrali zboží, které chcete koupit musíte jej  vložit do virtuálního nákupního košíku. To učiníte kliknutím na tlačítko "Koupit". Ihned po vložení zboží do košíku se Vám zobrazí obsah košíku. U každé položky můžete upravit počet kusů. Chcete-li zboží z košíku odstranit, klikněte na tlačítko "X", nebo zvolíte počet kusů "0". U každé položky v košíku je uvedena cena za jeden kus i cena celkem. Pod tím je uvedena celková cena za zboží. Uvedené ceny jsou včetně DPH a všech zákonem vyžadovaných poplatků. Pokud máte zboží vybráno, tak zvolte "Způsob dopravy" a "Způsob platby", potom klikněte na "Objednat".  V následujícím kroku vyplňte adresní údaje nutné pro doručení zásilky a potvrďte souhlas s Obchodními podmínkami. Je-li vše v pořádku odešlete objednávku opět kliknutím na tlačítko "Odeslat objednávku". Tím je uzavřena kupní slmlouva. Na Váš mail obdržíte potvrzení objednávky včetně obchodních podmínek, pokud není něco v pořádku, okamžitě informujte prodejce, neboť objednávka se již začíná připravovat k expedici.

Registrace pro objednávku zboží není vyžadována. Registrace spočívá v zadání Vašeho jména, adresy, přihlašovacího jména a samozřejmě hesla. Výhody? Po přihlášení nemusíte vyplňovat údaje v objednávce a můžete získat slevu pro další nákupy. Pro provedení registrace klikněte na odkaz "Nová registrace"  na levé straně lišty s košíkem.  Objeví se stránka s formulářem, který je třeba vyplnit. Všechny informace se vepisují do příslušných kolonek. Položky označené symbolem " * " jsou povinné a nezbytné pro úspěšnou registraci. Po zadání všech potřebných informací, stiskněte tlačítko "Zaregistrovat".  Pokud je vše v pořádku zobrazí se informace o úspěšné registraci. Při příští návštěvě již nemusíte nic vyplňovat, stačí pouze zadat v levé horní části Vaše uživatelské jméno a heslo. Tím budete opět přihlášeni.


Zásilky GEIS Parcel - kurýrní balíková služba

Kurýrní služba GEIS doručuje zásilky následující pracovní den po převzetí balíčku. Expedici zásilky Vám vždy potvrdíme sms zprávou a emailem, a to včetně čísla balíčku, kontaktu na zákaznickou linku GEIS (tel. 951 277 777) a odkazu na sledovací systém přepravce, ve kterém následně můžete kontrolovat cestu zásilky k Vám.

Pokud se Vám nehodí termín doručení, můžete si nechat zásilku přesměrovat na některé z několika set výdejních míst  v ČR. Stačí přejít na tuto stránku www.baliky.cz kde vyberete „Sledovat, nebo přesměrovat balík“ a vyberete si místo kde si necháte zásilku uložit na 7 dní!

Jak probíhá doručení balíčku prostřednictvím GEIS?
Kurýr zásilku přiveze na uvedenou dodací adresu v pracovní den mezi 8. a 18. hodinou. Doporučujeme při zadání objednávky zvolit dodací adresu, na které se po většinu dne vyskytujete, kurýři GEIS Vám zásilku doručí kamkoli, samozřejmě i do zaměstnání. Kurýři služby GEIS kontaktují zákazníky telefonicky v den doručení v dopoledních hodinách, aby se s Vámi domluvili na časových možnostech a místě předání. V případě, že po telefonické dohodě nebudete na adrese zastižen, kurýrní služba se pokusí balíček dodat následující pracovní den. Pokud ani tehdy nebudete přítomni, zásilka bude vrácena a objednávku budeme nuceni stornovat. Rádi bychom upozornili, že nejsme schopni předem ovlivnit hodinu doručení. Konkrétní čas dodání je možné dohodnout přímo s kurýrem v den doručování zásilky.

Pokud se Vám nehodí termín doručení, můžete si nechat zásilku přesměrovat na některé z několika set výdejních míst  v ČR. Stačí přejít na tuto stránku www.baliky.cz kde vyberete „Sledovat, nebo přesměrovat balík“ a vyberete si místo kde si necháte zásilku uložit a vyzvednete si ji zásilku v čase, který Vám nejvíce vyhovuje v 7 následujících dnech.

Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte.
Kontaktujte nás na infolince 474 541 176 nebo na 733 363 389, abychom se domluvili, jak dále postupovat.


Zásilky České pošty

Balík Do ruky & Balík Na poštu

Balík DO RUKY
BALÍK DO RUKY
- sami si určíte dodací adresu, kam chcete zásilku doručit (do místa bydliště, do zaměstnání, do nemocnice, atp.). Česká pošta garantuje (ale zpravidla NEDODRŽUJE) doručení následující pracovní den po odeslání. Předem se o odeslání dozvíte díky e-mailu a SMS zprávě. V případě neúspěšného pokusu o doručení bude zásilka uložena na dodací poště, o čemž budete informováni opět prostřednictvím SMS a ve schránce naleznete klasickou papírovou výzvu k vyzvednutí zásilky.


Balík NA POŠTU
BALÍK NA POŠTU
- sami si zvolíte poštu, na kterou chcete zásilku doručit. Česká pošta garantuje možnost vyzvednutí následující pracovní den po odeslání (ale zpravidla NEDODRŽUJE). Vybrat si můžete z více než 2500 pošt. Zásilku si vyzvednete, kdy se Vám to hodí. Díky SMS, nebo e-mailu totiž víte, odkdy na Vás bude čekat. Klasickou papírovou výzvu již ve schránce nenajdete! Na přepážce se prokážete dokladem totožnosti a sdělíte buď číslo balíkové zásilky, které jste obdrželi v SMS nebo e-mailu, nebo sdělíte svoje mobilní telefonní spojení, nebo e-mailovou adresu (resp. spojení, na které Vám byla avizována zásilka).

V čem je Balík Na poštu výhodný?
Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám.

Převzetí zásilky

Důrazně doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky při jejím převzetí. V případě zjištění porušeného nebo poškozeného obalu doporučujeme řešit poškození přímo s doručovatelem na místě. Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. 
Kontaktujte nás na infolince 474 541 176, nebo 733 363 389 abychom se domluvili, jak dále postupovat.